۱۳۹۰ خرداد ۲, دوشنبه

خوب زیلا!

روز ها دو دسته اند : دسته اول و دسته دوم !!
اما بعضی روزها دلت می خواهد با سر بزنی به دیوار یا از یک جایی بپری پایین یا روشهای دیگر که البته قصد من بد آموزی نیست.
از بس که کارهای عجیبی میشود در مملکت و ما هر چی می خواهیم به روی خودمان نیاوریم نمی توانیم.از کجایش هم بگویم نمیدانم.
خاتمی می آید و می گوید همه همدیگر را ببخشند و روی ماه هم را ببوسند و صلوات بفرستند و بروند خانه شان و انگار نه انگار که این همه کشته شده اند و جمعی گوشه زندانهای مخوف زندگیشان به لحظه افتاده و جمعی مثل ما آواره این جا و آنجا و اصلا انگار این آدم همیشه خواب تشریف دارد.
خامنه ای و سپاه و مجلس و ... همه می شوند دشمن دولت و دولت نظر نزدیک به آنکه دست شل و عقل ناقص دارد می شود شیطان پرست و جن باز و .... و صبح تا شب نقشه می کشند برای قبضه قدرت از یکدیگر!
بعدش اوباما خواب نما می شود و از اسراییل می خواهد که برود به پشت خط هزار و نهصد و شصت و چند ... و فلسطینی ها با هم دوست می شوند و دلشان برای هم ضعف می رود و می فهمند کراوات خیلی قشنگ است !
ناتو مواظب است که با مردمش بد برخورد نکند و در سوریه ارتش با تانک صورت پایین می آورد!
در ایران برای جمع آوری ماهواره ها نظام با اقتدار !! با کماندو بازی و بند بازی و... اقدام عاجل می کند.
اعدامهای یواشکی به دستور محسنی اژه ای انجام می گیرد.
مسئولان دانشگاه آنلاین بهاییان را دستگیر می کنند که یعنی گرفتن حق تحصیل از این قشر.
هر چی مدیر داشته و نداشته به اضافه انواع و اقسام رمال و فالگیر و دیوید کاپرفیلد و ... دستگیر ،آخوند نزدیک به دولت خودکشی نافرجام میکند.و وسط اینها رفسنجانی یاد خاطراتش می افتد.
اما شاهکار آنجاست که وزارتخانه های مهمی را در هم ادغام کنی و بعدش وزیر انتخاب کنی برای یک جایی که اصلا نیست و قرار است وزیر امور زیربنایی بشود!چرااااااا؟
بعد مشایی از یکجایی که ما اصلا نمیدانیم به صورت ناگهانی خبر می آورد که اوه اوه یک اتفاقاتی می خواهد بیفتد بدجور که بعدش قرار است خروج کند که مشخص نیست از کجا و از کدام در و کجا می رود؟
و بعد دنیا زیر و رو می شود و بعد ظهور خفیه رخ می دهد و یواشکی و با قدرت و بعد هم یک نوزادی که با سرعت مثل لوبیای سحر آمیز رشد می کند و مثل گودزیلا می بلعد !
و من خیلی دلم میخواهد از خواب بیدار شوم.که در ایرانم کار به کجا کشیده !!که غربی ها ابرها را می توانند بی باران کنند؟و سر مردم با این خزعولات گرم میکنند.
یک مشت مریض و بیمار روانی که دستشان به پول و قدرت رسیده دیگر به هر چیزی دست می اندازند تا ذهنها را منحرف کنند تا همیشه یک ملت در سایه یک موعود موهوم بترسند و اعتراض نکنند و خیال کنند او یا حقشان را می گیرد یا ادب میکند که اگر صاحب قدرت بود دیگر چه نیاز به خفا؟!مگر ظهور بن لادنی دیگر!
و کماکان خاتمی که وسط دعوا نرخ تعیین می کند و بدتر از او روشنفکرانی که دوم خرداد را باعث افتخار می دانند که گویی بیست میلیون بنام خاتمی بود و فراموش کرده اند که این نه بود به رژیم چون چاره دیگر نبود و خاتمی هیچ نکرد برای این اعتماد !!و همه صف کشتگان و زندانیان بود که افزون گشت.
نمی خواهم یک کلمه از نظام فقیهی و اسلامی و آخوندی و مداحی و هر آنچه این بی فرهنگها،بی اصالتها کرده اند در این سالها
نه چپ نه راست؛نه خاتمی نه خامنه ای نه مشایی نه موسوی و.....!!!!


هیچ نظری موجود نیست: