۱۳۹۰ مرداد ۱۶, یکشنبه

سپاه

همیشه می خواهم از همین واژه استفاده کنم حکومت فاشیستی آخوندی-سپاهی....یک سوی تمام این داستان قدرت سپاه است که پوتین های سنگینش را امروز روی همه چیز این مملکت گذاشته و همه جریانها را به نفع خود ختم می کند..همه مرکز قدرت..همه چیز به سپاه ختم میشود.
از وزارت اطلاعات،فرودگاهها و کلا سامانه های خروج ...مخابرات و پارازیت و فیلترینگ ،سلاح ها و کلا آنچه مربوط به جنگ افروزی است..مراکز هسته ای ...صنایع خصوصی،مواد مخدر،و کلا هر آنچه به قاچاق ربطی داشته باشد.تا رسانه ها اعم از رادیو و تلویزیون و وبسایت و وبلاگ و روزنامه و انواع و اقسام نشریه و خلاصه هر جا که سرت را بچرخانی یک سپاهی آنجا شعبه زده برای خودش .
سرکوب جنبش در سال هشتاد و هشت را هم یادمان نرفته که همین سیاه پوشان بیس بالیست  بودند که سرکوب کردند با چنان رفتارهای وحشیانه شان .اما وقاحت به اضافه سمبه پر زورشان کار را فراتر برده و در بهت تمام مجلس فرمایشی و مزدوری که به ظاهر سر دشمنی با دولت دارد چنان رای اعتمادی به سپاهی عبوس می دهد که به تاریخشان نبوده...تنها یک رای مخالف که لقبش همان"بی بصیرت" می شود که نه از وی می کاهد نه اوضاع برمی گردد.نفت به سپاه رسید.
بودجه ای صد و بیست میلیاردی سرازیر می شود به قرارگاه شیطانی خاتم و صد تای دیگر به دست بررسی و این تازه منهای شیرهای نفتی است که دست سپاه افتاده و هر تهدیدی را به راحتی عملی می کند.
و صد البته هست که از گلوی ملت می زنند و می دهند به سومالی ها که باز در قسمتی دیگر از دنیا مزدور پروری کنند.این پول نفت (همراه گاز)و منابع دیگر بی همتای سرزمین مادری به جای اینکه صرف چرخاندن چرخهای مملکت و آباد کردن این مرز و بوم شود،دائما مزدور می پروراند و تروریست تحویل جامعه بین المللی می دهد و تازه بمب اتم هم می خواهد،که گاها خمی می آورد به ابروان ابر قدرتها که نیم نگاهی هم این روزها به حمله نظامی به ایران دارند!
ایرانی که در سی و اندی سال قبل در زمان شاه فقید سرمایه گذاریش در ایالات متحده و اروپا و استرالیا بود و از سهام داران بورس در دنیا و ارتشی کم نظیر و پیشتاز در علوم و صنایع و هنر ...تمام هستی اش شده سپاه و سرنوشت همه چیز گره خورده به سپاه و بیت خامنه ای ....!
انتخاباتشان هم که کم فرمایشی و سوری بود نیرو گسیل کرده اند در شهرستانها جهت شستشوی مغزی و حتما و حتما گرفتن رای به بهانه اندک.
و سورپرایز بزرگ.......که اسناد و مدارک داریم از دیدار مشاییون و شبکه های فراماسون و غربی و اصلا اینها یهودی بودند و تا بدین روزش نمی خواستند بفهمیم که فهمیدیم و یادشان رفته که رهبر ناقصشان دو سال پیش به بهانه نزدیک بودن نظرش به همین مردک کوته چه جوانهایی را به خاک و خون نکشید و چه کوی دانشگاه ها و کهریزک ها و مسئول اجرایی سپاه و مشخصا بیت و قرارگاه کثیف ثارا...! 

هیچ نظری موجود نیست: