۱۳۹۰ مرداد ۲۱, جمعه

احجام مقدس و دوربین

طی روزهای اخیر تعداد زیادی عکس و ویدیو منتشر شد که حال و هوایی از تقدس را داشت!
یک-حضور فرشته ای در قالب نوری بر بام کعبه :
اول:تا آنجایی که من اطلاع دارم در اینجا و مسجد مدینه به آسانی نمی توانی یک دوربین به دست بگیری و فیلم برداری کنی و بدون هماهنگی امری محال است.
دوم:نه یکی بلکه سه دوربین و از سه زاویه و فیلمبردار کاملا هوشیار است یعنی اصلا تداعی تصادفی بودن را نمی کند.
سوم:تشخیص آقایان در محل به صورت دقیق است و تکنولوژی در عکسهای با کیفیت بهتر فرشته را کاملا مشخص نشان می دهد!
چهارم:نکته جالب اینکه این فرشته دقیقا دو بال و به شکل تصورات ما در انیمیشن ها می باشد که خود جای بحثی مفصل است ...
پنجم:این سئوال مطرح است که به فرض درست بودن این ها چه لزومی دارد که فرشته ای که به قول خودشان در بارگاه حق نشسته است این مسافت را طی کند و جهت قرب خود را محکم به طاق کعبه بکوبد...مگر نه این که این نماد برای بشری که از خدایش دور است ؟
ششم:شیخ "عبدالمعطی بیومی" یکی از علمای دانشگاه الأزهر مصر طی اظهاراتی گفته ملائکه قابل رؤیت نیستند بلکه آنان به صورت نوری در قلوب انسان ها دیده می شوند!!
جبرییل هم به صورت مردی که "دحیه الکلبی" نام داشت و فردی نورانی بود، ظاهر می شد اما هیچ کسی به جز محمد  او را نمی دید!!؟البته نمی دانم تضاد را چگونه توضیح دهم ....
دو:تبدیل شدن ابر طوفانی به نیم رخی شبیه انسان:
اول:نام فیلمبردار دنیس است و از یک طوفان بزرگ فیلمبرداری می کند.من ترجیح می دهم در خانه باشم !
دوم:دوربین را طوری می چرخاند گویا دنبال چیزی است و در نهایت هم پیدایش می کند.
سوم: بر اساس گزارش ياهو نيوز، به گفته دكتر پري، سخنگوي مركز ملي علوم اتمسفري، ديده شدن ابرها در شكل‌هاي قابل تشخيص بستگي به شانس دارد و امري اتفاقي است.در حقیقت حرکت هوای داخل ابرها قادر به تولید هر شکلی هست.
اما از این دسته داستان سراییها و خوراک درست کردن برای خرافات کم نداریم.یادمان نرفته همین چند ماه پیش در تلویزیون ترکیه تصاویری را پخش کردند و کارشناس آوردند که امام زمان در بین تظاهر کنندگان مصری به صورت نوری که بر اسبی سوار است دیده شده و مدارکش هم موجود است !!!
در باب وجود و عدم وجود امام زمان نمی خواهم سخن بگویم ...اما نکته طنز این جاست که در قرن بیست و یکم ایشان هنوز از اسب استفاده می کنند و از وجود وسائط نقلیه دیگر نا آگاهند ....اما نتیجه آنالیز تصاویری که از دوربین داخل هتل به دست آمده مشخص شد که آنچه دیده می شود انعکاس تصاویر و نوری است که از طریق تلویزیون پخش و در شیشه پنجره مقابل دوربین انعکاس یافته است ...
 

هیچ نظری موجود نیست: