۱۳۹۰ مرداد ۲۲, شنبه

محاکمه در خیابان

رژیم فاشیستی آخوندی-سپاهی قصد دارد آخر هفته را برای خارج نشینان پربار و هیجان انگیز کند.فائزه هاشمی به دادگاه می رود...دادگاه انقلاب ،جالب است نه؟پدرت از ارکان انقلاب باشد و خدمات بی نظیری به انقلابش کرده باشد و دادگاه همین انقلاب فائزه را محاکمه خواهد کرد و اما خبر گزاری سپاه (فارس):
خبرگزاری فارس در انتهای خبر خود نوشته است در جلسه دادگاه نماینده دادستان با قرائت كیفرخواست شكایت مدعی‌العموم را علیه فائزه هاشمی مطرح و سپس قاضی صلواتی به استناد كیفرخواست صادره اتهامات نامبرده را به وی تفهیم خواهد كرد. متهمه نیز ضمن دفاع از خود به سؤال‌های قاضی دادگاه در رابطه با اتهامات مطروحه پاسخ خواهد داد و غلامعلی ریاحی نیز به عنوان وكیل فائزه هاشمی از وی دفاع خواهد كرد."
خبرگزاری پیشگویی می کند دیگر!یعنی فقط دیالوگ ها را ننوشت تا قدری سورپرایز شویم .و البته دادگاه حداقل یک روند چهار ماهه را برای صدور حکم خواهد گذراند تا قدری سرمان گرم شود.
البته این ابتدای داستان نیست و آخرش هم نخواهد بود و خبر از خلع لباس آخوندی کروبی هم بگوش می رسد ...و البته بعد از روشن شدن تکلیفش در دادگاه آخوندیت در دادگاه احتمالا انقلاب هم باید رخ نمایی کند...
نکته قابل عدم وجود دادگاه آخوندی است در قانون اساسی رژیم و از اختراعات جالب خودشان است و خلع لباس برای افرادی چون کاظم شريعتمداری، محمد موسوی خوئينی ها، عبدالله نوری، محسن کديور، مهدی هاشمی، حسن يوسفی اشکوری و هادی قابل سابقه داشته است.
در ضمن خبر از آن رسیده که در صد بالایی !از پرونده های اصلاح طلبان رسیدگی و مختومه شده و موارد باقیمانده اندک نیاز به زمان و برخی مسائل دارد !!
یعنی تیتر خبری و سرگرم کردن مردم ....به ادامه توجه فرمایید :
لاریحانی رئیس قوه قضائیه هفته پیش اعلام کرده بود که این قوه درصدد آزادی برخی از زندانیان اصلاح طلبان است.
این اقدام قوه قضائیه در آستانه دیدار قریب الوقوع گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان ملل به تهران اعلام شده است.
 
دوست عزیزی در وبلاگش با اظهار نگرانی از این محاکمات دعوت از مردم کرده بود برای سازمان دهی مجدد و ایجاد چالش برای رژیم ....من به شخصه به این احساسش تبریک می گویم اما بعید می دانم دوست عزیز نه در پس این محاکمات اتفاق خاصی برای هاشمی و کروبی و ... بیفتد و نه .....بگذار این گونه بگویم ....جنبشها و سازماندهی امروز در سطح آب بازی،قایم باشک،دوز،یک قل و دو قل و ....است .
درد ما چیز دیگری است و درمانش چیز دیگر و این تیترها بازی گرفتن افکار ما و خرید زمان برای رژیم است...
طرحی نو در انداز ....براندازانه . 

هیچ نظری موجود نیست: